☝you're keepsake of god☝

خوشبختی یعنی داشتن خدا و هدیه قشنگش☝💑☝

☝you're keepsake of god☝

خوشبختی یعنی داشتن خدا و هدیه قشنگش☝💑☝

☝you're keepsake of god☝

به نام خدای خوبم
سلام به خدای مهربانم
سلام به هدیه قشنگش مریمم
سلام به همه عاشقای واقعی
این وبلاگ برا نشون دادن عشق و خوشبختیه من و مریممه...
برا اینه که بگم اره عشق هست...
اره میشه با عشق زندگی کرد...
اره میشه زندگی تو هم یه قصه عاشقانه بشه...
این حرفایی هم که میخونین قصه عشق منه...
عشق تمام وجود منو پر کرده...
ما باعشق زنده ایم...
با محبت...با دوست داشتن...
من و مریمم همیشه عاشقانه کنار هم زندگی میکنیم...تا اخر عمرمون انشاالله...
خداروشکر خدایی مهربون دارم که تورو بهم داده...
برا سلامتی و خوشبختیه همه عاشقا دعا کنیم...
بخدا شعار نیست...ما عاشقانه کنار هم زنده ایم و زندگی میکنیم و خیلی خوشبختیم...
تقدیم به بانوی خوب و مهربانم مریم🌹
با تمام وجودم دوست دارم و تا آخر عمرمون عاشقانه کنارتم...✋✋✋☝💑☝
یاعلی

بایگانی

مریمم...


تو مرا عاشق کردی...


دیوانه کردی...


مرا از دنیا رها کردی....


خدا را نشانم دادی...


نشانم دادی میشود با عشق به خدا رسید...


میشود حتی با لبخندی خدا را حس کرد...


میشود...میشود...میشود...


تو توانستن را به من آموختی...


مریمم...


تو مرا عاقل دیوانه کردی...


مریمم دوستت دارم


☝You're keepsake of god☝


من و تو و خدا☝💑☝

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی